חברות אחסון אתרים באינטרנט

חברות אחסון אתרים רבות מציעות לבעלי אתרים חבילות אחסון, ריבוי החברות מקשה לפעמים על ההחלטה באיזו חברה לבחור. כאשר בוחרים חברת אחסון אתרי אינטרנט חשוב להשוות בין כל הפרמטרים האפשריים טרם התחייבות לחברה.

גודל החבילה מול מחיר

מחיר של אחסון אתרים באינטרנט משתנה מאוד בין חברה לחברה, בין חברות בארץ ובחו"ל וכמובן בהתאם לגודל ומאפייני חבילת האחסון. כאשר אתם משווים בין חברות שונות שימו לב לא רק למחיר של החבילה הבסיסית אלאל גם לשדרוגים ולחבילות אחרות. השוו את מקום האחסון, תיבות הדואר, קצב התנועה באתר וכו'.

ניהול סטטיסטיקה

ניהול סטטיסטיקה של האתר חשובה מאוד לכל מי שמעוניין לנהל את האתר שלו כראוי ולקדם אותו, לשווק אותו ולהישאר "עם האצבע על הדופק". אמנם נכון שאפשר ואף מומלץ להוריד את גוגל אנליטיקס אך עדיין, ישנם נתונים שגם האנליטיקס לא יכול לקרוא ורק מערכת ניהול הסטטיסטיקה של האתר יכולה לספק. אם אתם מקימים אתר מסחרי או אתר שאתם שואפים לקדם חשוב לבחור בשרת עם תוכנת סטטיסטיקה איכותית.

שירות לקוחות

שירות לקוחות יעיל, סביב השעון ומקצועי חשוב מאוד כאשר בוחרים חברה עבור אחסון אתר אינטרנט. חשוב מאוד לזכור שאתר שנופל חייב לעלות חזרה מהר ככל האפשר, אתר שיש בו תקלה כלשהיא ולו הקטנה ביותר עשוי להבריח גולשים, אפילו גולש/ים שמבקרים בו כבר זמן רב. שירות לקוחות 24/7 הוא יתרון אדיר לחברת אחסון אתרים באינטרנט. אחת הסיבות שרבים מעדיפים לאחסן את האתר שלהם על שרתים בחו"ל היא העובדה שרוב החברות הישראליות לא עובדות 24 שעות ביממה.

אחסון שרתים וגיבוי

מומלץ לבחור בחברת אחסון אתרים באינטרנט ששרת הגיבוי שלה ממוקם הרחק מהשרתים המרכזיים. אמנם מדובר בתרחיש קיצוני אך במקרה של רעידת אדמה, נפילת טיל, צונאמי, קריסת הבניין, שירפה במערכת החשמל או כל אסון גדול אחר לכל הפחות ניתן יהיה לשחזר את המידע שהיהי על השרת שכולל כמובן גם את האתר שלכם. לפרנואידים במיוחד, מומלץ לבחור חברת אחסון אתרים באינטרנט ששרת הגיבוי שלה נמצא במדינה אחרת מהשרתים המרכזיים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *